29 Ekim 2010 Cuma

EN BÜYÜK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!!!

ATATÜRK BÜSTLERİNİN SÖKÜLMEYE KADINLARIMIZIN KARA ÇARŞAFA BÜRÜNMEYE ERKEKLERİN ÇEMBER KARA SAKALLARINI HIZLA BÜYÜTMEYE BAŞLADIĞI BU GÜNLERDE HALA ÇOŞKUYLA CUMHURİYETİ KUTLAYABİLİYORSAK ULU ÖNDERİN NE KADAR SAĞLAM VE GERÇEKÇİ BİR SİSTEM KURDUĞUNU DAHA İYİ ANLAMAKTAYIZ.
BU TEHLİKELİ GİDİŞATA DUR DİYECEK OLAN AYDIN VE DEMOKRAT GENÇ KARDEŞLERİME ARKADAŞLARIMA YOLDAŞLARIMA OLAN İNANCIM ŞAHSEN TAM DIR
YAŞASIN CUMHURİYET YAŞASIN DEMOKRASİ
NİCE 87 YILLARA...................


BEN CUMHURİYET KADINIYIM
Takamam yüzüme peçeyi
saramam bedenimi kara çarşafa
ve ihanet edemem yüce ataya
ben cumhuriyet kadınıyım
laik yaşamak varken
şeriat diye bağıramam
ekmek özgürlük eşitlik savaşında
erkeğimle omuz omuza vuruşmak varken
boynuma zincir ayağıma pranga vurdurup
sinemem bir köşeye
ben cumhuriyet kadınıyım
inkar edemem nene hatunu kara fatmayı
bebeyi yerine mermiyi saran o yüce anayı
unutamam çanakkaleyi dumlupınarı
kurtuluşu
her karışı şehit kanlarıyla sulanan vatanı
satamam ne pahasına olursa olsun
ben cumhuriyet kadınıyım
değer görürken öpülürken elim
satılamam pazarlarda köle misali
dünya kadınlarıyla aynı safta olmak
varken
ikinci sınıf sıfatını yakıştırmam kendime
kadın erkek eşitliğini vermişken elime
Atam
yine on adım geriden yürüyemem
ben cumhuriyet kadınıyım
yürümek varken ilkeler elimde
uğraşamam sultanla sarayla hanla
değişemem özgürlüğümü parayla malla
ak güvercinleri uçurmak varken göklerde
dalgalandırmak varken o ayyıldızı gönderde
bakamam kapkaranlık semaya
ben cumhuriyet kadınıyım
seçme seçilme hakkım varken elimde
razı gelemem haksızlıklara
savunmadan suçsuzluğumu
boynumu vurduramam canice
ben anayım ben kadınım
hayat savaşında varım yiğitçe mertçe
susamam son sözümü söylemedikçe
ben cumhuriyet kadınıyım
Atamın verdiği bunca nimeti
tepemem elimin tersiyle
göğsümü açsalar bağrımı dağlasalar
sürükleseler taşlasalar halide edip gibi
ölüm bile hoşgelir binlerce şehit gibi
ben cumhuriyet kadınıyım

KAYNAK

Hiç yorum yok: