28 Ağustos 2009 Cuma

İŞİNİZE YARAYABİLİRLER






Bu iki kremde benim çok işime yaradı.Üstteki Kerasel forte yeni tanıdım.Bu sene topuğumda biraz sertlik oldu arkadaşımda bu krem varmış bana getirdi ve kullandım sonuç müthiş.Diğeri Expigment .Seneler önce güneşte fazla kaldığım için bir yıl sonra yüzümde lekeler çıktı.Denemediğim ürün kalmadı.Kapatmak için pudra sürüyordum dahada fazla ortaya çıkıyordu.Özellikle yazın dahada fazlalaşıyordu.Ufak tefek sivilcelerim için gittiğim uzman bir doktor lekeleri görünce sordu .Bende boşverdiğimi söyledim.Baktı ve bana Expigmenti verdi %2 lik gece yatarken yüze ince bir tabaka sürülüyor(gündüz asla sürüp güneşe çıkmayın!!!!!)Mart ayında başlayın sürmeye yaz bitene güneşin etkisi azalana kadar.Birde güneşe çıkmadan önce copertone shade SPF 45 sürmek gerekiyor.Bunları önerdiğim kişiler çok memnun oldular umarım sizde memnun olursunuz.

3 yorum:

MAVİ UMUT dedi ki...

Güneş lekelerini yok ediyor değilmi..eğer öyleyse harika, benimde bu sorunum var.

MAYdesignorg dedi ki...

Yok etmiyor yaz gelmeden kullanıldığında pigmentleri dengeleyip oluşmasını önlüyor.İhmal ediyoruz ama koruyucuda kullanmak çok önemli.Genede kullanmadan önce aile hekiminize sorun .

Stil Direktoru dedi ki...

Annem eşimin anensi eczacı o da bahsetmişti ama aklımda kalmadı sağol ablam