12 Eylül 2009 Cumartesi

KOT PANTALON SÜSLEMESİ ---- 1

Daha önce fotoğraflarını koymuştum .Şimdi açıklamasını yazıyorum.3 kotumda değişik süslemeler var. İlki peçete transfer Desenli peçetele(3 kat) istenilen şekilde kesip en üstteki katı ( incecik oluyor) çıkartılıyor.Transfer yapılacak kot veya kumaşın uygulanacak kısmına peçete tutkalını fırça ile yediriyoruz.Peçete deseninide üzerine koyup tekrar peçete tutkalını içten dışa doğru fırça ile sürüyoruz.Hava kabarcığı kalmayacak şekilde olacak.24 saat kuruduktan sonra arkasından ütülüyoruz.İstenirse üzerine boncuk veya pul işlenebilir.









Penyede çatlamalar olabilir diye denemedim.Penyede tülbentten desenler kesip transfer yaptım.Kenarlarını ve bazı yerlerinede simli boyutlu boya ile geçtim.



5 yorum:

orece dedi ki...

nekadar geri kalmışım ben peçete transferini sadece ahşaba yapılıyor zannediyordum. kotunda çok güzel durmuş ellerine sağlık.

Rumeysa dedi ki...

çok hoş bir fıkır ama kot pantolon yıkandığında bır sorun yapar mı ki acaba?

MAYdesignorg dedi ki...

Düzgün yapılırsa(yeterince tutkallı olursa), 24 saat sonra arkasından ütülenirse, çok çitilenmezse (ben kotlarımı tersten yıkıyorum)birşey olmuyor.

MAYdesignorg dedi ki...

zaten kumaş için peçete tutkalı kullanılıyor :)

Stil Direktoru dedi ki...

süper peçete tutkalının ithal olanları daha uzun ömürlü oluyor penyelerde ablacım