22 Ağustos 2009 Cumartesi

İLK ÖDÜLLERİM!!!!!














Çok sevgili bir blog yazarları olan oyuncak sepetim ve taze kahve bana ödül göndermişler.Çok teşekkür ederim oyuncak sepetim ve taze kahve Bu benim ödülü ilk alışım...Hemde 2 tane birden ..Aynı anda olduğu için ikisi birarada cevap oldu kusura bakmayın :)Kendimiz hakkında beni anlatan 7 şey yazıyormuşuz.

* İzmirde yaşamayı çok seviyorum.(Bir yere gittiğimde körfezin kokusunu bile özlerim)

* Üretmeden duramam.(Sanki zaman boşa geçiyormuş gibi gelir.)

* Ablalarımla zaman geçirmek beni çok mutlu eder.(İkiside benden çok büyükler ben tekne kazıntısıyım.)

* Haksızlığa ve yalana hayatta tahammülüm yoktur.

* Birine kızmışsam eger suratım asılır.Belli etmemeye çalışsamda tepkilerimi hiç gizleyemem..

* Yıllar bana şunu öğretti : Herkezi kendin gibi görme ve herkezden dost olmaz!

* Kitap okumayı seviyorum.(İnternet eve girdiğinden beri az okuyorum.)

Bende bu arkadaşları layık gördüm:


duru butik



anne kaz


Dikiş dersi



Haydins


celebi74



dakikadan önce


İsot ladies

Hiç yorum yok: