25 Ağustos 2009 Salı

YENİ ŞALIM

Uzun süredir bitemeyen şalım sonunda bitti.Bazen sıkılıp bıraktığım yarım kalan işlerim oluyor buda onlardan .Model oklava işi ama ben folyonun kartonuyla yapıyorum .120 zincir çektim.Her zincirden alıp boruya geçirdim(120 tane oldu).6 şar tane alıp biraz çevirip 6 sıkiğne yaptım .Tamamını bitirdikten sonra tekrar zincirlerden aynı işlemi yaptım. 32 sıra yaptım siz kendinize göre ayarlayın (Biraz büyükçe oldu)Simli iple güzel oluyor.Kışında bordosunu yapmıştım etol gibi duruyor.(Fotografta biraz açık renk olmuş daha koyu aslında.)



2 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.
örneği ben çıkartamadım ama anneme bakmasını söylücem o hemen anlar.

MAYdesignorg dedi ki...

Teşekkür ederim canım.Annen mutlaka bilir oklava işini, inanki fotoğraftan daha güzel oluyor :)Bir ara üzerimdeki fotosunuda koyarım :)